Digital.Complex: SSBM Videos - Digital.Complex

Jump to content

  • 2 Pages +
  • 1
  • 2
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

SSBM Videos post yours up Rate Topic: ***** 1 Votes

#1 User is offline   aotsukisho 

  • D.C Administrator
  • PipPipPipPipPip
  • View blog
  • Group: Owner
  • Posts: 2,523
  • Joined: 18-October 05

Posted 13 June 2006 - 11:39 AM

Here's where you post vids of your SSBM matches (sorta like an index, really...if you have something to contribute, post it up and I'll add it to the first post. Comments, suggestions, and trashtalking go here too!

Download: http://rapidshare.de...sFOXlq.avi.html
G.T. (Ness): gba
FOX (Peach): Zetsu
Camera: Sho

Download: http://rapidshare.de/files/22926383/SNN_gb...ach_lq.rar.html
シニナ (Marth): Shin
FOX (Peach): Zetsu
Camera: Sho

Download: http://rapidshare.de/files/22928268/SNN_ze...lq.inc.rar.html (incomplete)
シニナ (Zelda): Shin
FOX (Peach): Zetsu
Camera: Sho

Download: http://rapidshare.de/files/22985491/SHO_nm..._link_.rar.html (old, fuge)
http://rapidshare.de/files/23002375/SHO_nm...ylink_.rar.html (new, original)
シニナ (Y. Link): Shin
しょう (Marth): The noob
Camera: Zetsu

(incomplete)
Download: http://rapidshare.de/files/27409735/_DC__g...ganon_.rar.html
Ice Climbers: gba
Ganondorf: Zetsu's brother (Darwin)
Camera: Sho

== Added 31 July 2006
Download: 1 2 3 (all different)
ボトチ (Pichu): gba
しょう (Link): Sho
QUI (Fox): Cere
NJ=V (gr. Fox): Zetsu
Camera: stationary

Download: http://www.megaupload.com/?d=A6SIQIG3
ボトチ (Pichu): gba
しょう (Link): Sho
おかま (Falco): Cere
NJ=V (Fox): Zetsu
Camera: stationary

Download: http://www.megaupload.com/?d=1GDTNUN2
ボトチ (DK): gba
しょう (Marth): Sho
QUI (C. Falcon): Cere
NJ=V (Dr. Mario): Zetsu
Camera: stationary

== Added 01 August 2006

Download: http://www.megaupload.com/?d=DTCH3F1L
MAN (Marth): gba
ISUK (Yoshi): Cere
Camera: Sho

Download: http://www.megaupload.com/?d=3K0PGL17
ボトチ (Pichu): gba
しょう (Link): Sho
おかま (Marth): Cere
NJ=V (Fox): Zetsu
Camera: stationary

Download: http://www.megaupload.com/?d=W3WZO2ET
ボトチ (Pichu): gba
しょう (Link): Sho
おかま (Marth): Cere
NJ=V (N. Marth): Zetsu
Camera: stationary

== Added 04 November 2006

Download: http://rapidshare.com/files/2031340/_DC__s...e_fox_.avi.html
シニナ (Falco): Shin
CERE (Fox): Cere

This post has been edited by Shonen: 04 November 2006 - 03:36 PM

0

#2 User is offline   Sayonara 

  • Puella Magi Sayo Dokidoki-da
  • PipPipPipPipPip
  • View blog
  • Group: Moderator
  • Posts: 585
  • Joined: 18-October 05

Posted 18 June 2006 - 12:34 AM

I can only hear it but not see it...I'll try again! But the audio is hilarious though.
0

#3 User is offline   aotsukisho 

  • D.C Administrator
  • PipPipPipPipPip
  • View blog
  • Group: Owner
  • Posts: 2,523
  • Joined: 18-October 05

Posted 18 June 2006 - 01:14 AM

You gotta download the Klite codec pack I think, that's a video codec problem. ^^;; It's in the links section.
0

#4 User is offline   katsu 

  • twelveAM
  • PipPipPipPipPip
  • View blog
  • Group: Moderator
  • Posts: 925
  • Joined: 26-October 05

Posted 19 June 2006 - 12:08 PM

Anytime I played Sho I won. Everytime on these vids I played Zetsu I lost. We need to put more videos up.
0

#5 User is offline   aotsukisho 

  • D.C Administrator
  • PipPipPipPipPip
  • View blog
  • Group: Owner
  • Posts: 2,523
  • Joined: 18-October 05

Posted 01 July 2006 - 06:54 PM

lol we gotta make more videos to begin with. I got software that will work when I try to take video, so next time maybe.

Also, we're working on the Ronfar Combo vids too. :3
0

#6 User is offline   katsu 

  • twelveAM
  • PipPipPipPipPip
  • View blog
  • Group: Moderator
  • Posts: 925
  • Joined: 26-October 05

Posted 03 July 2006 - 12:52 PM

YEHS the Ronfar! When its complete it's gonna be soooo funny. Ronfar might get mad though. and we gotta play more and make more videos for SSBM.
0

#7 User is offline   aotsukisho 

  • D.C Administrator
  • PipPipPipPipPip
  • View blog
  • Group: Owner
  • Posts: 2,523
  • Joined: 18-October 05

Posted 28 July 2006 - 08:33 PM

New (but incomplete) match added, this time of Zetsu's brother vs gba. gba wins five seconds after the camera cuts out. (If any of you were wondering, the video stops cause I ran out of memory card space... damn the small 64mb SD cards...)

Edit: Added all the vids taken last Sunday, hope you like them.

This post has been edited by Shonen: 01 August 2006 - 01:39 PM

0

#8 User is offline   Bass GS 

  • ??
  • PipPipPipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 673
  • Joined: 06-December 05

Posted 05 September 2006 - 03:14 PM

View Postshininamaru, on Jul 3 2006, 12:52 PM, said:

YEHS the Ronfar! When its complete it's gonna be soooo funny. Ronfar might get mad though. and we gotta play more and make more videos for SSBM.

Haha he did get mad :lol: :D

When are you going to post more videos? All of these were great, but the thing I like most is the background noise, it's so funny~ B)
0

#9 User is offline   katsu 

  • twelveAM
  • PipPipPipPipPip
  • View blog
  • Group: Moderator
  • Posts: 925
  • Joined: 26-October 05

Posted 05 September 2006 - 05:42 PM

Whenever Sho comes back here we make more. Actually Sho has some that he hasn't posted up yet I think.
0

#10 User is offline   aotsukisho 

  • D.C Administrator
  • PipPipPipPipPip
  • View blog
  • Group: Owner
  • Posts: 2,523
  • Joined: 18-October 05

Posted 04 November 2006 - 02:50 PM

I found one more, this one is totally hilarious...I think it's a friendly, but whatever. I added it to the first post.
0

#11 User is offline   katsu 

  • twelveAM
  • PipPipPipPipPip
  • View blog
  • Group: Moderator
  • Posts: 925
  • Joined: 26-October 05

Posted 01 April 2007 - 05:49 PM

Whoo~! more videos to be up soon~~!! More rofl'ing and lmao'ing
0

#12 User is offline   aotsukisho 

  • D.C Administrator
  • PipPipPipPipPip
  • View blog
  • Group: Owner
  • Posts: 2,523
  • Joined: 18-October 05

Posted 01 April 2007 - 11:09 PM

lol yea, I'll upload the best ones. I decided to use GoogleVideo (cause Megaghey and Rapidcrap files expire, and my gheytube account is linked to the Ronfar Combos), so I'll post up links as soon as I upload some of em. :3

Edit: here's the first one, Sho vs Shin... watch this irritating Falco
http://video.google.com/videoplay?docid=14...73748&hl=en

Another edit: here's the next few

Shin is Ganonqueer and I'm Falcon again
http://video.google.com/videoplay?docid=-3...71159&hl=en

Fox vs Fox lulz
http://video.google.com/videoplay?docid=-3...06484&hl=en

Katsu: I'm gonna be irritating.
Sho: Nah.
Katsu: Yehs.
Sho: Nah.
http://video.google.com/videoplay?docid=-7...88528&hl=en

Katsu's the retard using Mewtwo lololol
http://video.google.com/videoplay?docid=45...54393&hl=en

I come from behind, lol... Peach vs Fox
http://video.google.com/videoplay?docid=40...02545&hl=en

Edit again: The single matches are finished, I'll upload the teams battles next.

First one, somewhat close battle.... much desu
http://video.google....930421035285936
0

#13 User is offline   Sayonara 

  • Puella Magi Sayo Dokidoki-da
  • PipPipPipPipPip
  • View blog
  • Group: Moderator
  • Posts: 585
  • Joined: 18-October 05

Posted 02 April 2007 - 10:42 PM

XD Nice sound effects, you two. Fuzzy video but still everything made up for it.
0

#14 User is offline   aotsukisho 

  • D.C Administrator
  • PipPipPipPipPip
  • View blog
  • Group: Owner
  • Posts: 2,523
  • Joined: 18-October 05

Posted 02 April 2007 - 11:31 PM

Haha yea, my digicam fails at video resolution so GV actually has to blow it up when you watch it. :\

Anyway, here's more of the team matches...

Twin-Pikachu raep vs space animals, lulz
http://video.google....084192459390191

Edit: one moar

gba: aw, needlebitch.
Zetsu: rofl
http://video.google....582170089697220

gba: wanna go on a roadtrip, Cere?
Cere: a roadtrip?
gba: combo breaker!
http://video.google....110466958680389

Two lame kills by Kirby, but nipplespikes on the bubblegum make up for it.
http://video.google.com/videoplay?docid=57...44615&hl=en

Doubleheader match, GV doesn't display the title/description properly...
http://video.google.com/videoplay?docid=-1...42480&hl=en
0

#15 User is offline   Bass GS 

  • ??
  • PipPipPipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 673
  • Joined: 06-December 05

Posted 03 April 2007 - 12:25 PM

:lol: the stuff you guys are saying is so hilarios! :lol: i think i hear more than 4 people though, are there people watching too?
0

#16 User is offline   aotsukisho 

  • D.C Administrator
  • PipPipPipPipPip
  • View blog
  • Group: Owner
  • Posts: 2,523
  • Joined: 18-October 05

Posted 10 April 2007 - 10:38 PM

Yeah, Pancho and Waddles (I think) are watching. That is, if Waddles isn't cuddling with his Triceratops. :P It's mostly gba and Cere being retarded with the desu, though

I mentioned in the ssbm main thread, my last two vids aren't uploading properly for some reason, so you'll have to wait for those.
0

#17 User is offline   waddles 

  • Regular Member
  • PipPipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 177
  • Joined: 14-September 06

Posted 11 April 2007 - 07:05 AM

aww man i was cuddling with my triceratops already =[
0

#18 User is offline   aotsukisho 

  • D.C Administrator
  • PipPipPipPipPip
  • View blog
  • Group: Owner
  • Posts: 2,523
  • Joined: 18-October 05

Posted 11 April 2007 - 12:05 PM

Oh yeah that's right....I rewatched the vids, and that's Zetsu roffeling in the background...

Man, if we get this noisy with ssbm, I can't wait for late-night ssbb sessions. XD
0

#19 User is offline   Bass GS 

  • ??
  • PipPipPipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 673
  • Joined: 06-December 05

Posted 17 April 2007 - 02:48 PM

why don't you try uploading them to youtube shonen?
0

#20 User is offline   aotsukisho 

  • D.C Administrator
  • PipPipPipPipPip
  • View blog
  • Group: Owner
  • Posts: 2,523
  • Joined: 18-October 05

Posted 18 April 2007 - 12:53 AM

gheytube only lets you have one account, and my account is tied to the Ronfar Combos vid. If I upload actual match vids to gheytube, it'll more than likely attract more than its share of negative comments derived from peoples' expectations based on RC. By the sample population of comments we recieved, I do not suppose the majority of viewers of RC will keep themselves unbiased while watching our matches.

To put it simply, I won't because I want a clear division between our personal friendlies and the public release of satire that apparently isn't taken well by the community.

Perhaps the problem is the sheer filesize (one of the vids is almost 180mb) so if it continues not working, I'll split the video into seperate pieces.
0

#21 User is offline   waddles 

  • Regular Member
  • PipPipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 177
  • Joined: 14-September 06

Posted 18 April 2007 - 10:51 AM

i just watched that last dbl match vid... aww gba no rest combo =[ damn ohh well its alright i cant rest combo anymore anyways XD
0

#22 User is offline   Bass GS 

  • ??
  • PipPipPipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 673
  • Joined: 06-December 05

Posted 24 April 2007 - 12:09 PM

haha I can't stop watching the fox video of shonen vs shinnamaru, it's so neat to watch. is waddles in any of hte videos you took?
0

#23 User is offline   waddles 

  • Regular Member
  • PipPipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 177
  • Joined: 14-September 06

Posted 30 April 2007 - 06:27 PM

im not in any of these videos that he took.... i was a sleep already, lmao. hmm 3 in the morning...... i fell a sleep watching 300 o_O i was too comfy =[
0

#24 User is offline   Bass GS 

  • ??
  • PipPipPipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 673
  • Joined: 06-December 05

Posted 01 May 2007 - 12:06 PM

aww that's okay WAddles. you fell asleepin the theater at 3 in the morning? :blink:
0

#25 User is offline   waddles 

  • Regular Member
  • PipPipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 177
  • Joined: 14-September 06

Posted 01 May 2007 - 06:53 PM

no, haha. we was watching it at sho and gba house since sho had it... i was wayyy to comfy so i fell a sleep, need to buy me more energy drinks, haha.
0

#26 User is offline   aotsukisho 

  • D.C Administrator
  • PipPipPipPipPip
  • View blog
  • Group: Owner
  • Posts: 2,523
  • Joined: 18-October 05

Posted 09 May 2007 - 05:01 PM

Uploading epic lulz... me vs Vipah

http://video.google....618398834218192
First one... I was Falco and Vipah was Boyish Boy

http://video.google....921446700522549
Next one, I was Falcon this time
0

#27 User is offline   viper2681 

  • Go die in a fire, faggots.
  • PipPipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 281
  • Joined: 21-January 06

Posted 10 May 2007 - 01:41 AM

I just realized how good your camera actually is, holy crap.
0

#28 User is offline   aotsukisho 

  • D.C Administrator
  • PipPipPipPipPip
  • View blog
  • Group: Owner
  • Posts: 2,523
  • Joined: 18-October 05

Posted 10 May 2007 - 11:54 AM

^ could do with higher video resolution though, but I'm not complaining

http://video.google....477891872042663
third one, Vipah tries Manly Man this time

http://video.google.com/videoplay?docid=-5...73409&hl=en
...then I show him how to use Manly Man

http://video.google.com/videoplay?docid=60...76175&hl=en
Falcon vs Roy beatdown (x3)

http://video.google.com/videoplay?docid=55...73828&hl=en
Vipah shoulda stuck with gameboy pokemans :3

http://video.google.com/videoplay?docid=-6...39710&hl=en
This one's retardedly long (9 mins) cause of a Pichu vs Samus faggotry first.
0

#29 User is offline   waddles 

  • Regular Member
  • PipPipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 177
  • Joined: 14-September 06

Posted 15 May 2007 - 10:42 PM

sho... lets see them videos you recorded today of me getting my ass raped, lmao.
0

#30 User is offline   aotsukisho 

  • D.C Administrator
  • PipPipPipPipPip
  • View blog
  • Group: Owner
  • Posts: 2,523
  • Joined: 18-October 05

Posted 16 May 2007 - 09:02 AM

I'll try to upload them, but my botonet will probably cut out before they're finished. :\

edit: yeah, it cuts out in the middle of uploading regardless of if I'm using my wifi or the desktop with a land line. : < I gotta find somewhere else to upload em. :\
0

  • 2 Pages +
  • 1
  • 2
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users